Jak stworzyć tekst na billboard?

Jednym z najczęściej spotykanych nośników reklamy zewnętrznej są billboardy. Mogą one łatwo dotrzeć właściwie do niezliczonej grupy odbiorców – kierowców, pasażerów komunikacji miejskiej,, przechodniów, rowerzystów i innych osób poruszających się po drogach. Samo zainwestowanie w billboardy jako widoczną formę przekazu jest niewystarczające. Ponadto nawet odpowiednia lokalizacja, dopracowany projekt i atrakcyjne elementy graficzne nie wystarczą, by reklama trafiła do odbiorców i wywołała oczekiwane reakcje – skorzystanie z usługi, zakupienie produktu czy choćby odwiedzenie strony internetowej. Co zatem należy zrobić?

Ciekawy i prosty przekaz reklamowy na billboardach

Warto zdać sobie sprawę z tego, że wszystkie przekazy umieszczone na nośnikach reklamy zewnętrznej muszą dotrzeć do odbiorców w zaledwie kilka sekund. Nie zatrzymujemy się przecież na autostradzie czy ruchliwej ulicy, by oglądać znajdujące się tam billboardy. Sprawia to, że muszą się one charakteryzować oryginalnym wyglądem, chwytliwymi hasłami reklamowymi i kreatywnością, a całość powinna skłaniać odbiorcę do kupienia promowanego towaru lub skorzystania z reklamowanych usług. Warto także pamiętać, by billboard nie zawierał zbyt dużej ilości tekstu. Nikt w pośpiechu nie będzie miał czasu, by zapoznać się z treścią długiej reklamy. Hasła reklamowe powinny być co prawda krótkie, ale także intrygujące i zapadające w pamięć. Skuteczne billboardy nie tylko reklamują konkretną firmę, produkty czy usługi, ale także wzywają do działania.

Czcionka powinna być na tyle duża, by napis był dobrze widoczny na przejeżdżających kierowców czy przechodniów. Równie ważny jest kolor czcionki pozwalający zachować kontrast pomiędzy tłem billboardu a umieszczonymi na nim napisami.

Skuteczna reklama billboardowa

Skuteczne billboardy to takie, które przekażą odbiorcy maksymalnie dużo treści przy użyciu minimum tekstu. Należy zwrócić uwagę nie tylko na chwytliwe hasła, ale także wezwanie do działania. Sprawi to, że potencjalny klient poczuje się zachęcony do wykonania określonej czynności – zadzwonienia, odwiedzenia salonu sprzedaży, zapoznania się ze stroną internetową, wysłania SMS’a, etc.

Skuteczne billboardy można zamówić, odwiedzając stronę https://www.znajdzreklame.pl. Ciekawy projekt graficzny, chwytliwe hasła reklamowe i dobra lokalizacja sprawią, że okażą się one nośnikami reklamy zewnętrznej, w które warto zainwestować.